7 april 2011

Min motivering...

Hej! Jag är med och vill vinna den här mobiltelefonen; Samsung Galaxy Mini!
Här kommer min motiverning till varför just JAG ska vinna den: På varje rast i skolan sitter alla med sina touchmobiler och spelar spel. Jag vill inte vara jobbig, och därför tjatar jag inte om att få spela på någon annans. Jag har aldrig varit först med den "senaste tekniken" och det skulle vara kul att få vara det någon gång. Eftersom jag köpte en ny mobil förra året (som INTE är en touch) så finns det inte en chans i världen att jag kommer få en ny på länge. Så snälla, snälla, snälla, snälla! Jag skulle bli ÖVERLYCKLIG om jag vann den här! Jag har typ aldrig vunnit en tävling i hela mitt liv så snälla? Jag vill inte känna mig utanför och tråkig på rasterna! Snälla! :)

/ Hanna

Inga kommentarer: