22 september 2011

Barcelona, dag ett

Hej, halloj!

Klocan ett inatt kom jag hem från den underbara staden Barcelona! Underbart måste jag bara säga, jag skulle gärna åka dit imorgon om jag hade chansen :)

Här kommer första delen i hela resan:

Söndag

  Jag reste med min mormor och min mamma. Vi tog tåget till Kastrup i Köpenhamn på förmiddagen. Sen var vi där till klockan 4 ungefär. Vi tittade i tax-free butiker och åt lunch på flygplatsen.






 När vi kom fram till Barcelona regnade det. Det kändes sådär kan jag säga, men jag hade tittat på vädret innan, och det skulle bli fint igen nästa dag, så jag var inte oroad. Efter att vi hade kommit in på vårt rum, gick vi och åt middag.


Sen gick vi och la oss, eftersom vi var ganska trötta ;)

1 kommentar:

Elin sa...

Hej! Gud vad kul att du är i Barcelona! Hur länge ska du vara där? Jag var där i våras och det var helt fantastiskt. Jag kan gärna komma med tips på ställen att fara till om du vill. Dock antar jag redan att du säkert har superkoll på allt du vill se! :)
Må gott!

http://imturningjapanese.blogg.se/