5 juli 2011

Vilken härlig dag!

Hej
Jag kom hem cirka kvart över 4 , och jag stack klockan 10 i morse. Vad har jag gjort hela dagen? Jo, det ska jag berätta för dig! :)

 Först cyklade jag ner till stan med min kompis Alice, det tog väl cirka en timme. Vi stannade till på stranprommenaden och attackerade en gigantisk kudde. Det var kul.
 Sen cyklade vi till ett fik, och käkade hamburgare med pommes och kaka! Mums mums..

 Sen blev det lite problem. Vi skulle cykla till min mormors koloni som ligger utanför stan. Men till slut hittade vi rätt. Det tog nog också någon timme^^.

 Vi stannade hos min mormor i några timmar, vi gick och matade änder och kollade på sköldpaddor. Sen gungade vi gungbräda. Skitkul faktiskt.

Sen cyklade vi hem.
Imorgon blir det Veronica Maggio-konsert!
Kram

Inga kommentarer: