27 juli 2011

Svar på era kommentarer

Nu tänkte jag bara svara på några kommentarer som dyker upp ofta...

Hej :) Jag undrade om du kanske kunde visa hur du redigerar dina bilder? Är lite nyfiken, haha :D Du får lixom till jättefint ljus och fina färger! ;) Kram!! <3

svar: Jag delar jättegärna med mig av mina kunskaper, även om de inte är så många *fniss*.  Men för att göra det måsta jag veta hur man sparar en bild ur mitt redigeringsprogram, alltså sparar en bild så som jag ser datorskärmen när jag redigerar, och jag vet inte hur man gör, så det får tyvärr vänta!

Hejhej! Jätte fin blogg du har. Lust att följa varandra via bloglovin'? Skulle bli glad om du slängde in en kommentar i bloggen! Kram ♥

 svar: Jo, det är så här; Jag får många kommentarer om "byten" på Bloglovi´n. Men saken är den att jag själv inte använder Bloglovi´n. Jag vet inte varför, men jag tycker att det är roligare att kolla bloggar "själv". Så, ni får gärna följa min blogg, men jag kommer tyvärr inte följa er, sorry!

Tävla gärna i min dagens blogg :)

svar: Jag gör det ibland, på vissa bloggar, så bli inte besviken om jag inte gör det på just din blogg!

Få en länkning! :D Rösta på min Nelly klänning så länkar jag din blogg i 3 veckor :) Komentera när du har röstat! Glöm inte att rösta 5 stjärnor! Puss!

svar: Samma sak här, jag gör sånna här saker ibland.


Kram till alla er underbara läsare! Ni är bäst!

3 kommentarer:

Mimmi Navéed sa...

Allt bra? :)

Anonym sa...

Om det är picasa du har så trycker du på ''exportera'' ikonen är en mapp och den finns längst ner , Puss Hanni :*

Victoria sa...

Det var jag victoria som skickade förra kommentaren http://igenomkameran.blogg.se