30 juni 2011

Svaren på frågestunden!



Om du fick resa vart du ville i hela världen, var skulle du resa då??:D
Svar: Thailand! Eller U.S.A. Det skulle vara nice...


 
Vem är din insperationskälla?
Svar: Insperationskälla...hmm...Alltså, jag snappar nog upp mycket ideér från Fokis blogg, absolut. Men jag försöker verkligen skriva intressanta och unika saker, som ska vara roligt att läsa om. Men ni kommenterar inte så mycket ideér själva, så jag vet inte vad jag ska bli bättre på, så kommentera på!



















Varför började du blogga? :)
Svar: Jag ville visa upp mitt pyssel, men jag har märkt att det har blivit mycket mer än så!

Var bor du? På landet, i stan, i skogen??
Svar: Jag bor i en liten "by" på landet, strax utanför stan. :)


Vilket är det första ordet som kommer upp i ditt huvud när du tänker på sommaren?
Svar: Sol.




Vilken är din favoritlåt?
Svar: Jag vet inte, det finns så många bra! Men mina favoriter är nog Wonderwall av Oasis, Bubbly av Colbie Caillat och Dancing in the Moonlight av (?). :)






Om du hade tre önskningar, vad skulle du önska dig då?
Svar: Att någon i min närhet aldrig blir svårt sjuk, massor av pengar och fred på hela jorden.


Vilken är din favorit klädesbutik?
Svar: H&M är bra.


 Kram