19 juni 2011

Hej hopp!

Hej hopp alla fans. Eller nåt sånt...

Nu har jag haft sommarlov i 5 dagar, 1 timme och 48 minuter. Det är fortfarande regnigt här, och jag börjar undra om det ska vara så här hela sommaren. Tänk om det blir så! SHIT vad jag skulle vilja ta en sväng till Bahamas eller något sånt just nu.

Har mått lite dåligt de här dagarna. Ont i huvudet och illamående, i en liten skön mix sådär. Men annars är det väl ganska bra, tycker jag? Igår när jag var på promenad med familjen kom det fram en glad man med nät-tröja och gjorde high-five med oss. Han var najs.

Jag såg idag att man kunde börja nominera bloggar till årets blog-awards. Tänk om någon skulle nominera mig? Gud vad häftigt det skulle vara! Gör det, för guds skull, så blir jag superduper-glad! Sååååå coolt det skulle vara!

Kom igen nu!!

Inga kommentarer: