26 maj 2011

Rolig vecka

Hej



Nu tänkte jag bara berätta kort om min vecka hittills. Det är ganska roligt i skolan nu, eftersom vi inte behöver göra så mycket på lektionerna. Idag hade vi NO, Musik, Matte och Spanska. På NOn gick vi ut på stan, på matten gjorde vi inget särskilt och på spanskan åt vi glass :) Igår var vår klass på SVT-huset i Malmö och fick se hur man gör TV. Vi träffade också Malin Olsson från Sommarlovsmorgon. (här kan ni se när jag träffade henne i sommras). Igår efter skolan när jag skulle på dans träffade jag Ann Wilson! :)

Snart är det sommarlov! Kram Hanna <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

ehm vad är det på den första bilden? Och det där på den sista? för jag kan inte koppla det på bilden till något... är det vatten blandat med karamellfärg kanske?

Hanna sa...

På första bilden är det min mellis. Flingor, banan, björnbär och mjölk. På sista bilden är det vattendroppar blandade med akrylfärg. Bra att du frågar:)
Kram