5 mars 2011

Svaren från frågestunden!

Vilken är den bästa filmen du någonsin sett? Svar: Ehh, jag har sett många bra filmer. Men om jag skulle välja en så blir det nog 27 dresses. Den har jag sett många gånger!

Vilken är din favoritkändis? Svar: Ingen aning, Sarah Hyland kanske? 

Vilka bloggar läser du? Svar: Jag läser Fokis , Keelas , lovisasbilder.blogg.se, En kreativ liten blogg, och massa andra bloggar. När någon kommenterar så besöker jag deras blogg direkt!

Hur jag gör min header: Någon kommenterade och sa att min header var fin. Tack så mycket! Om någon undrar så gjorde jag den på pizap.com.

Vem är din idol? Svar: Foki!

Vilken är din favoritlåt? Svar: Hmm, det finns så många som jag tycker är bra! Wonderwall med Oasis kanske?

Varför bloggar du? Svar: Jag vile starta min blogg för att visa upp mitt pyssel. Jag har dock märkt att det har blivit mycket mer än det! Jag har " pyssel-perioder". Ibland pysslar jag mycket, ibland pysslar jag mindre...

Vilken är din favoritaffär? Svar: Accessorize!

Vilken årstid tycker du mest om? Svar: Våren :)

Vilken är din favoritblogg? Svar: Om igen, Fokis!

Varför gillar du att pyssla? Svar: Jag har alltid gillat det, man får liksom skapa med händerna. Ibland blir jag förvånad av hur bra det blir!

Var handlar du dina kläder? Svar: Mest på H&M.

Vilken är din favoritseriefigur? Svar: Lou!

Vilken är din favorittidning? Svar: Ingen aning...

Gillar du skolan? Svar: Jepp :)

Vem har lärt dig att virka? Svar: Jag lärde mig faktiskt själv, men min mormor hjälpte mig i början.

Vilket är ditt favoritämne i skolan? Svar: Hmm, syslöjd, om det räknas? Annars typ historia.

Hur ser din perfekta dag ut? Svar: Jag går upp, och gör i ordning mig. Solen skiner och det är sommar... Jag går ut och cyklar med några kompisar till stan och har picnick i parken. På kvällen badar vi i havet och fångar krabbor. Sen grillar jag tillsammans med min familj. Något i den stilen, haha :)

Vilket är ditt drömresemål? Svar: Japan eller New York!

Inga kommentarer: