19 november 2010

Svar på frågestunden

Här kommer svaren på bloggens första frågestund!

Vilken är din favoritmat?
Svar: Hmm, jag vet inte, men jag tycker om köttfärspaj, inbakad kassler och räkmacka mest!
Vilken är den bästa resan som du har varit på?
Svar: Det var när jag var på Cypern i augusti detta året. Det var underbart!:)
Från skala 1-10, hur mycket gillar du skolan?
Svar: Jag har alltid gillat skolan faktiskt, jag skulle nog säga 8.
Vilket är ditt favoritdjur?
Svar: Undulat, jag har ju en egen liten sötis hemma :)
Vad är det bästa du vet?
Svar: Ja, allt som är litet ,sött och pyssligt. Jag blir helt galen av att gå in på panduro eller lagerhaus, jag vill ha allt!:)
Vad hatar du?
Svar: Hihi, att åka buss och att må illa.:(
Vad önskar du dig i julklapp?
Svar:  Jag önskar mig ett presentkort på H&M, det finns så många fina kläder just nu. Men lite pyssel skulle heller inte sitta fel! ;)

Hoppas ni fick svar på era frågor!
Nu ska jag fortsätta titta på det vackra snöfallet utanför fönstret, det har snöat hela dan!
/ Hanna

1 kommentar:

Greenpixey sa...

Kul frågestund. köttfärspaj & inbakad kassler låter smaskens :)Posta gärna recept vetja